Παρουσίαση της καμπάνιας «ΕΝΑ στα ΠΕΝΤΕ» με τη συμμετοχή της Μιρέλας Πάχου

Η καμπάνια «ΕΝΑ στα ΠΕΝΤΕ» του Συμβουλίου της Ευρώπης για τον τερματισμό της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης και η Έλενα Ράπτη συντονίστρια της καμπάνιας στην Ελλάδα  με την υποστήριξη του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης παρουσιάζουν τη δεύτερη ιστορία κινουμένων σχεδίων «Το μυστικό της Νίκης 2 – Η περιπέτεια του Βίκτωρα» στις 5 Μαΐου 2018 στις 12 το μεσημέρι στην αίθουσα Ολύμπιον.

Πολλές φορές αυτό που χρειάζεται για να είμαστε ασφαλείς και χαρούμενοι είναι να γνωρίζουμε απλούς κανόνες. Αυτό είναι κάτι που έχει διδαχθεί ο Βίκτωρας από τη Νίκη και θα τον προστατεύσει στην περιπέτειά του. Όσο κι αν προσπαθήσει ένα μεγαλύτερο αγόρι να τον βλάψει, εκείνος θα προστατεύσει τον εαυτό του, γιατί γνωρίζει τον κανόνα του εσώρουχου. Απολαύστε την ιστορία του Βίκτωρα που έρχεται να διδάξει με έναν ψυχαγωγικό αλλά και εκπαιδευτικό τρόπο σε όλα τα παιδιά ότι το σώμα τους, τους ανήκει. Μαθαίνει σε αγόρια και κορίτσια πότε ένα άγγιγμα ή ένα μυστικό είναι καλό και πότε κακό, πότε ένα δώρο γίνεται δωροδοκία και πώς μπορεί ένα παιδί ν’ αποφύγει μια κατάσταση που ενδεχομένως να απειλήσει την ασφάλειά του.

Η δεύτερη ιστορία κινουμένων σχεδίων με τίτλο «Το μυστικό της Νίκης 2 – Η περιπέτεια του Βίκτωρα», υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Συμβούλιο της Ευρώπης και μετά από προτροπή του να δημιουργηθεί μια ιστορία κινουμένων σχεδίων με πρωταγωνιστή ένα αγόρι του δημοτικού, το οποίο θα δέχεται σεξουαλική παρενόχληση από ένα μεγαλύτερο 16χρονο αγόρι. Είναι μια παραγωγή της DVS Design με σενάριο, στίχους και μουσική του Λούκα Γιώρκα. Αφηγητής είναι ο Νίκος Αλιάγας. Τη φωνή τους στους ήρωες δίνουν η Μαρία Μπεκατώρου, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, ο Δημήτρης Χατζηνικολάου και η Ραφαηλία Χρυσοστομίδου. Τραγουδούν η Μιρέλα Πάχου και η Μαρία Δεληκωνσταντίνου. Την απόδοση στη νοηματική κάνει η Σοφία Ρομπόλη. Υπεύθυνη για τον ήχο και τη μουσική παραγωγή είναι η Sampi Media. Χορηγός επικοινωνίας ANTENNA GROUP.

«Το μυστικό της Νίκης 2 – Η περιπέτεια του Βίκτωρα» δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς την πολύτιμη στήριξη ιδρυμάτων και επιχειρήσεων, που στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης επέλεξαν να καλύψουν τα έξοδα της παραγωγής και των αντιτύπων. Μια πράξη προσφοράς και κοινωνικής ευαισθησίας για την ασφάλεια των παιδιών μας. Μια πράξη αξιέπαινη και καθοριστική για τον πολλαπλασιασμό των μηνυμάτων και την ενημέρωση γονέων και παιδιών.

 

Κοινός μας στόχος, ο τερματισμός της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης. Νιώθοντας βαθιά ευγνωμοσύνη για τους ανθρώπους που εκπροσωπούν τα ιδρύματα και τις επιχειρήσεις θέλουμε να ευχαριστούμε θερμά το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση, την Τράπεζα Πειραιώς, τον ΟΤΕ, τα Public (Olympia Group), τα Ελληνικά Market, τη Euroline-Anek Lines και τη MATRIX και που συμμετείχαν ισότιμα στην κάλυψη των εξόδων παραγωγής του Μυστικού της Νίκης 2 – Η περιπέτεια του Βίκτωρα.