Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών :Τιμώντας αυτούς που σχεδίασαν την πίστα Και τον διεθνή Βασίλη Ορφανό

?
Δύο από τους πρωταγωνιστές της προσπάθειας κατασκευής της πίστας των Σερρών τίμησε την περασμένη Κυριακή το Αυτοκινητοδρόμιο.

Πρόκειται για τους Μικέ Πιρζόνα και Κώστα Κυρίτση, οι οποίοι έδωσαν μορφή στο τελευταίο ίσως αναπτυξιακό έργο στις Σέρρες.

 

Για το σχεδιασμό της πίστας.

Οι προαναφερόμενοι συνέβαλλαν στο σχεδιασμό της πίστας του μοναδικού Αυτοκινητοδρομίου της χώρας, καταθέτοντας γνώση, εμπειρία και ψυχή, στην αρχή ενός οράματος που μόλις είχε αρχίσει να υλοποιείται…

Η τιμητική πλακέτα από τον αντιπρόεδρο του Αυτοκινητοδρομίου Παναγιώτη Γρηγοριάδη στον πρώτο και από τον διευθύνοντα σύμβουλο Μάριο Ζίχναλη στον δεύτερο, κατά τη διάρκεια της έκθεσης μοτοσυκλέτας SMF MotoShow στη ΔΕΘ (όπου έλαβε μέρος και το Αυτοκινητοδρόμιο με δικό του περίπτερο) αποτελεί την ελάχιστη τιμή γι αυτούς.

 

Για την διεθνή παρουσία του.

Τιμητική διάκριση και για τον Έλληνα πρωταθλητή οδηγό Βασίλη Ορφανό για την συνεισφορά του στην προβολή της πίστας των Σερρών, στο πλαίσιο του

SMF MOTOSHOW 2017 στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, την προηγουμένη μέρα.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στο περίπτερο του Αυτοκινητοδρομίου, ο πρόεδρός του Βασίλης Παπαβασιλείου απένειμε στον γνωστό αθλητή τιμητική πλακέτα, ενώ ανακοίνωσε ότι με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου η πέμπτη στροφή (Κ5) της πίστας θα λάβει το όνομά του. 

Να σημειωθεί ότι ο Βασίλης Ορφανός έτρεχε στις μεγάλες διοργανώσεις και με το σήμα του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών.

Ποιος είναι….

Ο Βασίλης Ορφανός είναι Έλληνας πρωταθλητής οδηγός αγωνιστικών μοτοσυκλετών. 
Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 23 Ιανουαρίου 1973.

Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα αγώνων στην Ελλάδα κατακτώντας εγχώριους τίτλους ως πρωταθλητής Ελλάδος (1991, 1995, 1996, 1997, 1998).

Δοκίμασε τις δυνάμεις του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro, όπου κατάφερε να διακριθεί τερματίζοντας 15ος το 1995 και 12ος το 1997. 

Είναι ο πρώτος Έλληνας που συμμετείχε, τερμάτισε και νίκησε στη παρθενική του εμφάνιση στο Ράλι Ντακάρ του 2003, στην κατηγορία των 400 cc. 
Πρώτη φορά η Ελληνική σημαία κυμάτισε στο βάθρο του δυσκολότερου αγώνα Ράλι raid του κόσμου.

Ακολουθούν οι συμμετοχές στα DAKAR 2004, 2005, 2008, 2009, 2011.