Την Τετάρτη 16/8 θα συνεδριάσει το Δ.Σ του Δήμου Σερρών με σημαντικά θέματα, διαβάστε παρακάτω όλη την ανακοίνωση :
Έχοντας υπόψη:
Τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 ΤΑ) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης», σας παρακαλούμε να προσέλθετε στην αίθουσα «Κωνσταντίνος Καραμανλής» του Διοικητηρίου σε τακτική συνεδρίαση του Σώματος που θα γίνει στις 16 Αυγούστου 2017, ημέρα Τετάρτη και ώρα 14:00΄, με θέματα ημερήσιας διάταξης:
ΘΕΜΑ 1ο: Έγκριση ή μη υπογραφής της συμφωνίας χορηγίας μεταξύ της εταιρείας με την επωνυμία ¨TRANS ADRIATIC PIPELINE¨ (TAP) και του Δήμου Σερρών για την υλοποίηση του έργου ¨Ανάπλαση – ανάδειξη πρώην οδού Δορυλαίου¨.
Εισηγητής: Ο αντιδήμαρχος κ. Γκότσης Η.
ΘΕΜΑ 2ο: Αποδοχή χρηματοδότησης για την υλοποίηση του έργου: ¨Εγκατάσταση φυσικού αερίου στο σχολικό συγκρότημα Μονάδων Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Σερρών¨.
Εισηγητής: Ο αντιδήμαρχος κ. Γκότσης Η.
ΘΕΜΑ 3ο: Έγκριση τροποποίησης της υπ’ αριθμ. 467/2017 Α.Δ.Σ. για την απασχόληση εποχικού προσωπικού επί δίμηνο για την αντιμετώπιση αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα.
Εισηγητής: Ο αντιδήμαρχος κ. Χράπας Π.
ΘΕΜΑ 4ο: Έγκριση τροποποίησης της υπ’ αριθμ. 46/2017 Α.Δ.Σ.: ¨Έγκριση προγράμματος τουριστικής προβολής (marketing plan) του Δήμου Σερρών έτους 2017¨.
Εισηγητής: Ο εντεταλμένος Δημ. Σύμβουλος κ. Γρηγοριάδης Π.
ΘΕΜΑ 5ο: Έγκριση πρωτοκόλλων παραλαβής υπηρεσιών.
Εισηγητής: Ο αντιδήμαρχος κ. Χαρίτος Χ.