Την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτά της έκοψε η ομάδα της Δόξας, χθες το απόγευμα στην ταβέρνα της οικογένειας Χονδρούδη, στην Κάτω Καμήλα!! Το παρόν έδωσαν σύσσωμο το ΔΣ, οι ποδοσφαιριστές και το προπονητικό τιμ, οι οποίοι αντάλλαξαν τις καθιερωμένες ευχές, για υγεία και επιτυχίες.Τυχερός της βραδιάς ο Σάκης Γιαουράκης.




