Πώς να οργανώσετε καλύτερα το προσωπικό σας

Οι συνεχείς μεταβολές στον τομέα της εστίασης στο πλαίσιο της πανδημίας και των περιορισμών που τίθενται λόγω αυτής, φέρνουν συνεχείς ανακατατάξεις στο εσωτερικό των επιχειρήσεων του εν λόγω τομέα. Η όποια αποδιοργάνωση στη λειτουργία των επιχειρήσεων μαζικής εστίασης είναι αναμενόμενη, όμως, από εσάς εξαρτάται το κατά πόσο μπορείτε εσείς να ανταπεξέλθετε.

Υπάρχουν κάποιοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε την οργάνωση του μαγαζιού σας, ξεκινώντας από την οργάνωση του προσωπικού σας. Έχετε κατά νου ότι ο στόχος του κέρδους επιτυγχάνεται καλύτερα όταν υπάρχει η βάση της επένδυσης (χρονικής και χρηματικής).

Με αυτό το σκεπτικό, ας δούμε κάποιες ιδέες για την καλύτερη δυνατή οργάνωση των υπαλλήλων σας.

  1. Η οργάνωση ξεκινά από έξω

Σκεφτείτε πως φτιάχνετε ένα κέικ. Ξέρετε ότι έχετε στο ψυγείο τα 5 αυγά που χρειάζεστε. Έχετε, όμως, υπολογίσει την παράμετρο του ότι μπορεί ένα ή όλα τα αυγά να είναι χαλασμένα; Γιατί, ακόμα και το ένα να είναι κλούβιο, κέικ δεν θα φτιάξετε.

Έτσι, λοιπόν, θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι οι άνθρωποι που εσείς απασχολείτε και η διαθεσιμότητά τους εξαρτάται και από κάποιους εξωτερικούς παράγοντες. Μπορεί εσείς να τους δεσμεύετε συγκεκριμένες ώρες και μέρες, όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι η ζωή τους σταματά έξω από το μαγαζί σας.

Το κλειδί εδώ είναι να είστε ενήμεροι για τις δραστηριότητες τους στην καθημερινότητα, και να σκέφτεστε ότι μπορεί μια μέρα να προκύψει κάποιο απρόοπτο λόγω αυτών. Δεν σας αφορά σε καμία περίπτωση η προσωπική τους ζωή, όμως, αν για παράδειγμα γνωρίζετε ότι ένας υπάλληλός σας φροντίζει ένα μέλος της οικογένειάς του στο σπίτι του, ή κάποιος άλλος πηγαινοφέρνει το παιδί του στο σχολείο, τότε μπορείτε να έχετε μεγαλύτερο έλεγχο στην οργάνωση των ωραρίων. Έτσι, κανένας υπάλληλός δεν θα αισθάνεται επιβαρυμένος λόγω προγράμματος.

  1. Φροντίστε για την αναβάθμιση της εσωτερικής οργάνωσης

Το πρόγραμμα των υπαλλήλων σας το φτιάξατε, τα έκτακτα περιστατικά μπορεί να τύχουν τα έχετε υπολογίσει, και τώρα μένει η διευθέτηση της εσωτερικής οργάνωσης. Ένας καλός εργοδότης γνωρίζει από πρώτο χέρι ότι ο χρόνος είναι χρήμα. Πώς θα εξοικονομήσετε, λοιπόν, χρόνο κερδίζοντας περισσότερα χρήματα; Επενδύοντας στην ασύρματη παραγγελιοληψία https://www.elink.com.gr/ και σε όποιο ψηφιακό σύστημα λύνει τα χέρια των υπαλλήλων.

Η ασύρματη παραγγελιοληψία είναι ένα σύστημα πολύ πιο «βατό» για τον εργαζόμενο από αυτό του σκαναρίσματος πιστοποιητικών που ήδη βιώνει, και μόνο θετικό πρόσημο για την επιχείρησή σας μπορεί να έχει. Χαρούμενοι υπάλληλοι ίσον χαρούμενοι πελάτες, και φυσικά η εξίσωση έχει ως αποτέλεσμα και το δικό σας κέρδος.

Η κατανόηση των αναγκών των υπαλλήλων σας είναι το Α και το Ω στην εξυπηρέτηση πελατών. Μην ξεχνάτε ότι οι υπάλληλοί σας είναι άνθρωποι, και οι ανάγκες τους καλύπτουν ένα μεγαλύτερο εύρος από αυτό που μπορείτε να δείτε, εκ πρώτης όψεως.